اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با حضور معاون رئیس جمهور مرکز نوآوری ورامین افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان ورامین گفت: با حضور معاون فناوری رئیس جمهور مرکز نوآوری ورامین افتتاح می‌شود.

با حضور معاون رئیس جمهور مرکز نوآوری ورامین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز نوآوری، با هدف جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌ افراد در جامعه  ایجاد می‌شوند تا محصولی را بر مبنای دانش و پژوهش تولید و به بازار عرضه کنند.

وی افزود: این مراکز با تأمین بودجه فعالیت خود از شرکت‌هایی که به آن‌ها وابسته‌اند و یا شرکت‌هایی که طرح‌ها را به آن‌ها می‌فروشند به حیات خود ادامه می‌دهند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: این مراکز به عنوان شتاب‌دهنده از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها حمایت کرده و با پشتیبانی چندماهه از ایده‌های خلاق، آن‌ها را تا نهایی شدن و عرضه به بازار همراهی می‌کنند که با راه‌اندازی این مرکز در شهرستان ورامین، فصل جدیدی از پیشرفت و توسعه به ویژه در حوزه اشتغال جوانان تحصیل‌کرده آغاز می‌شود.

کاغذلو ادامه داد: مرکز نوآوری شهرستان ورامین با حمایت‌های مادی و معنوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و همکاری نزدیک مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران در محلی که از سوی این مرکز تحقیقاتی در نظر گرفته شده راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز علمی در سوله‌ای به مساحت ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اختصاص یافته از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری ایجاد شده و در آن ۲۰ تیم در وضعیت‌های مختلف ساماندهی می‌شوند.

فرماندار ورامین با اشاره به این که زمینه فعالیت این مرکز صنایع خلاق و کشاورزی است، یادآور شد: با توجه به این که شهرستان ورامین قطب تولید محصولات کشاورزی و دامپروزی است، فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این مرکز در زمینه تصفیه آب، گلخانه هوشمند، برنامه جیره نویسی،تولید بازی، فروش محصولات شهرستان، خوراک دام است.

کاغذلو اظهار کرد: این مرکز روز دوشنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول