اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

در مدیران شهرداری انگیزه‌ای برای رفع مشکلات شهروندان وجود ندارد/6 نفر از نگهبانان شرکت واحد اخراج می‌شوند تا اقوام مدیران به‌کارگیری شوند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شاهد پیگیری نامه‌های ارجاع شده به شهردار تبریز هستیم اما در بدنه شهرداری و مدیران شهرداری انگیزه‌ای برای رفع مشکلات شهروندان وجود ندارد.

در مدیران شهرداری انگیزه‌ای برای رفع مشکلات شهروندان وجود ندارد/6 نفر از نگهبانان شرکت واحد اخراج می‌شوند تا اقوام مدیران به‌کارگیری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا شاهد صدور بخشنامه برخلاف قانون کار و تامین اجتماعی در سازمان پسماند بودیم که افرادی که بیش از ۶۰ سال سن دارند و ۱۴ سال سابقه به کنار گذاشته و با مشکل روبه رو شده‌اند.

وی تاکید کرد: از شهردار تبریز می‌خواهیم در چارچوب اختیارات خود مدیرانی که علاقه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند را تعیین تکلیف کند.

صادق‌زاده یادآور شد: در اسفند ۹۸ برای حل مشکل اجرای مسیرگشایی امتداد خیابان شهید شریفی در حوزه منطقه ۴ و ۱۰ و تملک عرصه و سرقفلی مغازه‌های احداثی که در سال ۵۸ اجرا شده بود  مصوبه‌ای تصویب شد که مقرر شد با رعایت قوانین براساس ردیف بودجه عمرانی و براساس نظر کارشناسان قیمت‌گذاری شود ولی تا امروز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی گفت: 6 نفر از نگهبانان شرکت واحد اخراج شده‌اند که اقوام برخی مدیران به جای آنها به مجموعه آورده شده که موجب ناراحتی و دلسردی کارکنان شده است، اگر این کار بدعتی باشد که هر پیمانکار برای خود نیروی جدیدی بیاورد با مشکل روبه رو خواهیم ‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: بحث تبدیل وضعیت و قرارداد مستقیم به فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول