اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مومنانه؛ توزیع 1500 بسته معیشتی و اهدای400 میلیون ریال کارت هدیه در جیرفت

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: بیش از یک هزار و 500 بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش دوم کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

کمک مومنانه؛  توزیع 1500 بسته معیشتی و اهدای400 میلیون ریال کارت هدیه در  جیرفت

هیئت همدلی| ناصر بهروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات سپاه شهرستان جیرفت در اجرای رزمایش مواسات و همدلی، اظهار داشت: قرارگاه امام حسین (ع) به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ادارات و سازمان‌ها در جیرفت تشکیل شده و در این خصوص تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: در دو مرحله توزیع بسته‌های معیشتی داشتیم که در مرحله اول بیش از ۲ هزار نفر گوشت نذری دریافت کردند و در این مرحله بیش از یک هزار و 500 تا بسته غذایی که شامل برنج، گوشت و روغن است، توزیع می‌شود که ارزش هر بسته غذایی بیش از 270 هزارتومان پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در کنار توزیع بسته‌های غذایی ، ۴۰۰ میلیون ریال کارت هدیه هم وجود دارد که بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 بهروز افزود: در مراحل بعدی توزیع بیش از ۴ هزار بسته برای دانش‌آموزان شامل کیف، کفش، لباس و لوازم‌التحریر در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی تا دهه پایانی ماه صفر ادامه دارد که‌ در دو مرحله دوباره توزیع خواهدشد، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها براساس جامعه هدفی که توسط پایگاه‌های مقاومت و مساجد شناسایی شده است، در کل شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول