اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۶۴ میلی‌متر باران رکورد جدید بارش‌های تابستان امسال در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش‌های شدید در شبانه روز گذشته در جریان فعالیت سیستم کم فشار حاره‌ای برخی نقاط این استان را فرا گرفت به طوریکه رکورد بیشترین بارش تابستان امسال با ۶۴ میلی‌متر شکست.

۶۴ میلی‌متر باران رکورد جدید بارش‌های تابستان امسال در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار کرد: همان‌طور که انتظار می‌رفت در ۲۴ ساعت گذشته بر شدت بارش‌های ناشی از سیستم کم فشار فعال بر روی دریای عمان افزوده شد به طوریکه ارتفاع بارش‌های باهوکلات در سواحل سیستان و بلوچستان به ۶۴ میلی‌متر رسید.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: پس از باهوکلات بیشترین بارش‌ها به ترتیب از ایستگاه‌های پیشین سرباز با ۴۴.۸، سیرکان سراوان ۱۴ و شهر راسک ۱۱.۴ و میلی‌متر گزارش شده همچنین بارش‌های هفت ایستگاه در جنوب شرق استان نیز ۱۰ میلی‌متر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی امروز نیز شرایط برای وقوع بارش، صاعقه، تندباد موقت و تگرگ در نیمه جنوبی استان و برخی نواحی مناطق مرکزی وجود دارد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول