اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرجا در این نظام گرهی ایجاد شود «بسیج» خط شکن است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: بسیج نقطه اتکای نظام و ملت بوده و هست و هرجا گرهی در نظام ایجاد شده، بسیج خط‌ شکن است.

هرجا در این نظام گرهی ایجاد شود «بسیج» خط شکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، سردار اباذر سالاری در حاشیه معرفی برترین‌های جشنواره مالک اشتر در سیریک اظهار کرد: بسیج خط‌شکن همه میدان‌های سخت نظام و حامی ملت ایران در روزهای سخت بوده است و نقش و کارکرد این نیرو بدلیل روحیه ایمان و باور به اسلام و انقلاب، تجلی و شور یافته است.

وی با بیان این که هرجا در این نظام گرهی ایجاد شده، بسیج خط شکن میدان بوده است، تصریح کرد: امام راحل ما از بسیج به عنوان نیرویی برای حفظ استقلال و عزت کشور یاد می‌کردند و تجربه بسیج مردمی ما در بسیاری دیگر از کشورها به عنوان الگویی موفق مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: صیانت از کشور و حفظ استقلال ملی ما با تبعیت از ولایت میسر است و بسیج تبعیت خویش از ولایت را به معنای واقعی نشان داده است.

سردار سالاری با اشاره به نقش بسیج در عرصه فرهنگی و اجتماعی، علمداری این نیرو در این عرصه‌ها را نیز مدیون روحیه جهادی عناصر آن برشمرد و خاطرنشان کرد: برای بسیج هیچ حد و مرزی در خدمت به مردم وجود ندارد و بحران‌های مختلف در کشور بخصوص در جنگ، بلایای طبیعی و ... عرصه بروز روحیه مردمی بسیج و خدمت به مردم بوده است.

وی، رشد فکری و معنوی بسیجیان را در ایفای مسؤولیت‌ها و رسالت‌های آنان در بزنگاه‌های مختلف بسیار با اهمیت و موثر دانست و گفت: بصیرت افزایی در جامعه و اتکای به مردم در همه عرصه‌ها، راه تداوم موفقیت انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است و مردم نیز در بزنگاه‌های مختلف نشان داده‌اند که با چه عظمتی به پای کار می‌آیند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول