اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یمن: امارات به‌جای ساخت کنیسه، بگوید چرا یمنی‌ها را آواره کرده است؟

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اقدام مقامات اماراتی در ساخت کنیسه برای یهودیان را محکوم کرد و گفت که ابوظبی نمی‌تواند با این کارها پرونده جنایت‌های خود را پاک کند.

یمن: امارات به‌جای ساخت کنیسه، بگوید چرا یمنی‌ها را آواره کرده است؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از رفتارهای دوگانه و ضدانسانی مقامات امارات عربی متحده انتقاد کرد.

حوثی یکشنبه شب در توییتی نوشت: «امارات برای کنیسه‌ای که ساخته‌است، یهودیان را به این کشور می‌کشاند و دعوت می‌کند، تا به جهانیان این تصویر را از خود نشان دهد که این اقدام، انسانی است».

او در ادامه نوشت: «امارات آیا فراموش کرده است که با مشارکتش در ائتلاف متجاوز، میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و اینکه هزاران نفر از آن‌ها بیمار بوده و یا در فرودگاه‌های دنیا گیر کرده‌اند و مانع از بازگشت آن‌ها به یمن می‌شود؟».

اخیراً مقامات امارات در دبی کنیسه‌ای را برای یهودیان افتتاح کرد‌ند که واکنش عمدتا منفی کاربران عرب در فضای مجازی را درپی داشته است. آن‌ها این گونه اقدامات را در رستای تلاش‌های اماراتی‌ها برای عادی‌سازی رابط با رژیم صهیونیستی قلمداد کرده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول