اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پرداخت بیش از ۳۳۰۰ فقره وام ازدواج در خراسان شمالی/ یک ضامن و سفته، کافی است

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان شمالی، از پرداخت بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ فقره وام ازدواج در استان خبر داد و گفت: برای دریافت وام ازدواج توسط هرکدام از زوجین، یک ضامن معتبر بانکی و سفته کفایت می‌کند.

پرداخت بیش از ۳۳۰۰ فقره وام ازدواج در خراسان شمالی/ یک ضامن و سفته، کافی است

علی‌اصغر هدایتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد، با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به پرداخت وام ازدواج و شرایط آن اظهار کرد: با توجه به مبلغ ۵۰ میلیون تومانی وام ازدواج برای هرکدام از زوجین و همچنین طولانی شدن روند بازپرداخت این تسهیلات، پیدا کردن ضامن برای این وام‌ها دچار مشکل شده است.

وی با تأکید بر اینکه هر وام ۵۰ میلیون تومانی ازدواج فقط نیازمند یک ضامن معتبر به همراه سفته است، خاطرنشان کرد: ضامن معتبر بانکی در سیستم بانکی به معنی این است که یک‌چهارم حقوق فرد ضامن به‌اندازه مبلغ هر قسط باشد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی همچنین از پرداخت بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ وام ازدواج طی سال ۹۹ خبر داد و گفت: به محض تکمیل شدن پرونده هرکدام از زوجین برای دریافت وام ازدواج، ظرف مدت ۴۸ ساعت این واریز انجام می‌شود.

وی مجموع مبلغ پرداخت‌شده برای وام‌های ازدواج در سال ۹۹ را ۱۷۴ میلیارد تومان تاکنون اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون با مساعدت‌های انجام‌شده در تشکیل و تکمیل پرونده‌های درخواست وام ازدواج، بالغ‌بر ۶ هزار نفر در خراسان شمالی در حال گذراندن مراحل دریافت وام ازدواج هستند.

هدایتی در انتها با تأکید بر اینکه تمامی بانک‌ها دولتی موظف به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه از تمامی منابع موجود خود هستند، تصریح کرد: برخی‌ها اعلام می‌کنند که بانک‌ها منابعی برای پرداخت وام ازدواج ندارند که این موضوع کذب است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول