اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پلمب 11 واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از پلمب 11 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی با رویکرد ساماندهی و پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

پلمب 11 واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدرضا ایران‌نژاد اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اداره اصناف و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود: در اجرای این طرح از 95 واحد صنفی در سطح شهر بازدید شد که به 28 واحد صنفی تذکر داده شد و 11 واحد صنفی دیگر به علت تخلف از مقررات ابلاغی و پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، از استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در صنوف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

جمع‌آوری 77 معتاد متجاهر در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری 77 معتاد متجاهرخبر داد و گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده با حضور فعال کلانتری‌ها، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی در چندین نقطه شهرستان سیرجان به اجرا در آمد.

وی هدف از اجرای طرح‌های منطقه‌ای را در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر عنوان کرد که به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 ایران‌نژاد عنوان کرد: در اجرای این طرح 77 معتاد متجاهر جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول