اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فراخوان ارائه مقاله در دومین گردهمایی میکروماهواره چین

دومین گردهمایی میکروماهواره چین از 29 تا 30 آبان ماه (19 و 20 نوامبر 2020) در شهر سین - چین برگزار می شود.

فراخوان ارائه مقاله در دومین گردهمایی میکروماهواره چین

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان فضایی ایران ، دومین گردهمایی میکروماهواره چین با مشارکت سازمان همکاری فضایی آسیا- اقیانوسیه (APSCO)، دانشگاه پلی تکنیک نورث‌وسترن چین (NPU) و مرکز نوآوری هوافضای جاده ابریشم چین (BRAIA)، در ۲۹-۳۰ آبان ماه (۱۹ و ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰) در شهر سین - چین برگزار می شود.

براساس این گزارش ، شعار اصلی این گردهمایی "پیوند جهان، صعود در فضا انتخاب شده است و مقالات در این گردهمایی در قالب موضوعات طراحی شماتیک کلی میکروماهواره ، طراحی اجزای میکروماهواره ، طراحی مأموریت میکروماهواره ، طراحی محموله میکروماهواره و کاربرد میکروماهواره است.

گفتنی است ، آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله به همراه رزومه نویسنده گان مقاله تا  ۳۰ مردادماه  است و علاقمندان می توانند چکیده مقالات خود را از طریق پست الکترونیکی isacirc@isa.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است ، ارسال چکیده مقاله (حداکثر ۲۵۰ واژه در یک صفحه) به همراه ویدئوی مربوطه به نشانی پست الکترونیکی isacirc@isa.ir برای بررسی در کمیته ارزیابی سازمان فضایی ایران تا ۳۰ مرداد خواهد بود به طوری که درصورت تأئید کمیته ارزیابی سازمان فضایی ایران، چکیده و ویدئوی مربوطه برای برگزارکننده گردهمایی ارسال خواهد شد همچنین درصورت تأئید کمیته ارزیابی گردهمایی، لازم است ارائه کننده مقاله، نسبت به ارسال متن کامل مقاله و ویدئوی آن اقدام کند که در واقع ویدئوهای مقالات پذیرفته شده در وبسایت رسمی گردهمایی مذکور قبل از هفته آخر آبان ماه قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش ، با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا، گردهمایی با رویکرد غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود و هر کشور می تواند دو مقاله در گردهمایی مذکور ارائه کند.همچنین زبان گردهمایی و ویدئوهای ارسالی "انگلیسی" خواهد بود از طرفی باید به این نکته اشاره شود که بدلیل محدودیت زمانی، به ویدئوهایی که پس از مهلت اعلامی ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد این در حالی است که در صورت مشاهده کیفیت ضعیف صدا و تصویر ویدئوهای ارسالی، موارد از چرخه بررسی حذف خواهند شد.

انتهای پپام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول