اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای 4 هزار و 800 نفر از طریق مشاغل روستایی در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت اعتبار ابلاغ شده در حوزه اشتغال روستایی به 2 هزار و 794 طرح خبر داد و گفت: این تعداد طرح در استان برای 4 هزار و 881 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

اشتغالزایی برای 4 هزار و 800 نفر از طریق مشاغل روستایی در زنجان

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظارت دقیق بر طرح‌های اشتغال روستایی در استان در حال اجرا است و براساس دستورالعمل نظارتی، طرح‌های روستایی باید مورد بازدید قرار گیرند و گزارش آن به مراجع ذی‌ربط اعلام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر لزوم نظارت بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات قانون اشتغال روستایی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این حوزه وارد عمل شوند.

وی افزود: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی دخیل در این طرح بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی باید نظارت مستمر بر طرح‌های بهره‌مند از تسهیلات داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از اعتبار ابلاغ شده به 2 هزار و 794 طرح پرداخت شده و این تعداد طرح در استان زنجان برای 4 هزار و 881 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

یوسفی با بیان اینکه طرح‌هایی که انحراف داشته‌اند، مورد بازرسی دوباره قرار می‌گیرند، ادامه داد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های ثبت‌نام شده در سامانه کارا همچنان ادامه دارد.

وی به بازدید از طرح‌های روستایی برای اجرای درست آنها اشاره کرد و گفت: بازدید از طرح احداث و راه‌اندازی نیروگاه گازی حرارتی با ظرفیت 2 مگاوات، مجموعه تفریحی رفاهی ابهر، دو طرح گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی، مجموعه ورزشی و تفریحی نیکیان از جمله اینها بوده است.

انتهای پیام/73005/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول