اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آتش‌سوزی در مراتع خداآفرین به طور کامل مهار شد

آتش‌سوزی در مراتع آوارسین و هوچ سفلی از توابع شهرستان خداآفرین به طور کامل مهار شد.

آتش‌سوزی در مراتع  خداآفرین به طور کامل مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از مهار آتش‌سوزی در مراتع روستای آوارسین و منطقه هوچ سفلی از توابع شهرستان خداآفرین خبر داد و  اظهار داشت: نیروهای عمل‌کننده برای لکه‌گیری آتش در منطقه حضور دارند.

محمدباقر هنربر اظهار داشت: این آتش‌سوزی که از ظهر دیروز در این منطقه آغاز شده بود با تلاش نیروهای عملیاتی و امدادی، صبح امروز به طور کامل مهار شد و نیروها در حال لکه‌گیری آتش هستند.

وی افزود: به نیروهای عملیاتی و امدادی مستقر در منطقه تأکید شده است که با توجه به وزش باد و احتمال شعله‌ور شدن آتش، در منطقه حضور داشته باشند تا از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری شود.

هنربر خاطرنشان کرد: در عملیات مهار این آتش‌سوزی، یگان‌های حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و هلال احمر، نیروهای مردمی و کوهنوردان بومی و دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه مشارکت فعال داشتند که از همه آنها قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین از مهار آتش‌سوزی در چهار نقطه از مراتع شهرستان کلیبر شامل خریل، ییلاق تاروردی اولن، نوجه‌ده و صومعه در ساعت 8 شب روز یکشنبه خبر داد.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول