اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انهدام ۴۴ باند مواد مخدر در خراسان‌جنوبی در سال جاری

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن ۴۴ باند مواد مخدر در خراسان‌جنوبی در سال‌جاری گفت: تعداد باندهای مواد مخدر متلاشی شده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافته است.

انهدام ۴۴ باند مواد مخدر در خراسان‌جنوبی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری  فارس از بیرجند، سردار مجید شجاع صبح امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی دارد و اجازه هیچگونه فعالیتی به آن‌ها نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر در اولویت اول فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی است، افزود: طی 48 ساعت گذشته در یک عملیات پلیسی پیچیده محموله یک تن و 700 کیلوگرمی انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این عملیات هفت نفر قاچاقچی دستگیر و همچنین سه دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شده است.

شجاع یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 32 تن انواع مخدر در خراسان‌جنوبی کشف و از انتقال آن به داخل کشور جلوگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 85 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن 44 باند مواد مخدر در خراسان‌جنوبی در سال‌جاری خاطرنشان کرد: تعداد باندهای مواد مخدر متلاشی شده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.

 فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: از ابتدای سال جاری 736 دستگاه خودرو در ارتباط با مواد مخدر توقیف شده که 40 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه را نشان می‌دهد.

 شجاع تأکید کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، کنترل راه های مواصلاتی و پاکسازی مناطق آلوده در حال اجرا است و تاکنون قریب 9 تن از مواد مخدر از همین طریق کشف شده است.

 انتهای‌پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول