اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ابتلا به کرونا در انگلیس به بالاترین حد خود رسید

انگلیس روز یکشنبه یک هزارو 62 مورد جدید تست مثبت برای ویروس کرونا گزارش داد که بالاترین افزایش روزانه در ابتلا به این عفونت از اواخر ماه ژوئن بوده است.

ابتلا به کرونا در انگلیس به بالاترین حد خود رسید

به گزارش خبرنگار گروه علمی  و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، انگلیس روز یکشنبه یک هزار و ۶۲ مورد جدید  تست مثبت برای ویروس کرونا گزارش داد که بالاترین افزایش روزانه در ابتلا به این عفونت از اواخر ماه ژوئن بوده است.

داده‌های رسمی نشان می‌دهد برای نخستین بار از ماه ژوئن بالغ بر هزار مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا به صورت روزانه گزارش شده و همین موضوع نگرانی‌هایی مبنی بر آغاز موج جدید کرونا در این کشور را افزایش داده است.

براساس داده‌های موجود، تاکنون ۳۱۱ هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده‌اند و بیش از ۴۶ هزار و ۵۷۵ هزار نفر در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند. 

در حال حاضر، کارآزمایی بالینی مرحله ۲ و ۳ از نامزد واکسن آکسفورد در انگلیس در حال انجام است، کارآزمایی بالینی مرحله ۳ در برزیل و کارآزمایی بالینی مرحله ۱ و ۲ در آفریقای جنوبی نیز صورت می‌گیرد.

به گفته محققان، واکسن دانشگاه آکسفورد هم واکنش پادتن و هم واکنش سلول‌های تی را شامل می‌شود؛ همه کارشناسان روی آنتی بادی ها متمرکز شده‌اند، اما شواهد در حال رشدی وجود دارد که نشان می‌دهد پاسخ سلول‌های T در دفاع در برابر ویروس کرونا مهم است و همه این تلاش‌ها در راستای کنترل شیوع این ویروس در حال انجام است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول