اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

در طرح ناظر برخورد فیزیکی نداریم/ کمتر از0/3 درصد جامعه پیامک بدحجابی گرفتند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: در طرح ناظر برخورد پلیس محترمانه بوده و برخورد فیزیکی نداریم.

در طرح ناظر برخورد فیزیکی نداریم/ کمتر از0/3 درصد جامعه پیامک  بدحجابی گرفتند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره اجرای طرح ناظر اظهار داشت: پلیس ضابط قانون است اگرچه یک دستگاه فرهنگی نیست اما کار فرهنگی انجام می دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: در هیچ کدام از کشورهای دنیا پذیرفته شده نیست که هنجارهای پذیرفته شده توسط برخی افراد رعایت نشود.

وی گفت: حجاب یک ارزش پذیرفته‌شده و واجب شرعی است و اگر توسط یک عده افراد ناآگاه رعایت نشود پلیس مسئول برخورد است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: اگر فردی در ماشین روسری اش را برداشت با توجه به آنکه ناجا مسئول است با آن برخورد می کند چرا که در طرح ناظر با کسانی که کشف حجاب می‌کند برخورد می‌کنیم. اگر ناجا برخورد نکنند باید مردم مطالبه کنند که چرا ناجا برخورد نکرده است.

وی اعلام کرد: شاید تعداد افرادی که از طرح ناظر تذکر گرفته اند کمتر از ۲ تا ۳ دهم درصد جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید کرد:حجاب ارزش پذیرفته شده جامعه اسلامی و مردم ایران است و آنهایی که عامدانه می‌آیند ساختارشکنی می‌کنند ناجا مسئول است که با آنها برخورد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اعلام کرد: همانطور که  پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شد ضرورت دارد به طور مستقل پلیس امنیت اخلاقی نیز فعالیت کند.

وی به اشکالاتی که در طرح ناظر ممکن است وجود داشته باشد پرداخت و گفت: ممکن است در اجرای طرح مسائل و مشکلاتی باشد مثل موردی که برای پسرم اتفاق افتاد و ماشینش پارک شده بود اما برایش پیامک طرح ناظر آمد.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر این مطلب که بنده جزو طرفداران جدی طرح ناظر هستم اعلام کرد: پلیس باید با کسانی که ارزش های پذیرفته شده جامعه  را زیر سوال برده و نظم عمومی را برهم می زنند برخورد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد:  طرح  ناظر در کمال احترام انجام می شود و پلیس برخورد فیزیکی ندارد و می‌توان گفت این  طرح  از طرح‌های موثر و خوب  در نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد: بنده طرفدار سرسخت طرح ناظر و امنیت اخلاقی هستم.

 رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در مورد شیوه برگزاری عزاداری های محرم گفت: تابع ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. شاید مساله ای برای ما خوشایند نباشد اما تابع قانون هستیم.

ادیانی افزود: در درون ناجا تاکید شده مراسم محرم با شور و قوا برگزار شود و در عین حال با بهداد هماهنگ هستیم اقدامات بهداشتی را انجام دهد و از تب سنج استفاده و فاصله گذاری اجتماعی اعمال شود. ناجا در عمل به دستورات ستاد کرونا نسبت به سایر دستگاه ها خوب عمل کرده است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا  در ادامه به مسؤولیت و کار خبرنگاران پرداخت و اظهار داشت : یکی از اقشاری که می‌توانند مشکلات را از عمق مردم بشنود و به مسئولان انتقال دهد و به فعالیت‌های مسئولین را به گوش مردم برساند خبرنگاران هستند.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: یک نمونه از همدلی و همراهی مسئولین و مردم همین رزمایش‌های مومنانه است که این رزمایش‌ها مصداق واقعی شعر «چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار» است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به لقب مدافعان سلامت که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، گفت: شاید پرستاران فکر نمی‌کردند که رهبرشان آنقدر به کار و زحمات آنها واقف باشند و آنها را اینگونه خطاب کنند.

وی ادامه داد: دشمن با تمام ساز و برگش به جنگ این نظام الهی آمده است و در یک جنگ پیچیده با نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است، جنگ امروزه دشمن نسبت با جنگ در زمان دفاع مقدس پیچیدگی بیشتری دارد.

ادیانی خاطرنشان کرد: آنها با تولید خبر افکار عمومی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و با شبکه‌های فارسی زبان سعی دارند تا دروغ‌ها را در جامعه رواج دهند و اینگونه بگویند که دیگر نباید مرگ بر آمریکا گفت و در برابر آمریکا ایستادگی کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: هنر رسانه این است که با تولید خبر افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد. شبکه هایی مثل «من و تو» برای خدمت رسانی به دین طراحی نشده اند و برای تحریف افکار آمده اند تا محاسبات فکری مسؤولان را تحت تاثیر قرار دهند و بگویند تا کی تحریم، تا تسلیم شویم و دستان خود را بالا بیاوریم در حالی که با هدایت رهبری و با مشارکت مردم این اتفاق نمی افتد.  

ادیانی گفت: با جبهه ای مواجه هستیم که از امکانات فراوان برخوردار است و از ویروس کرونا می خواهد فضایی درست کند در حالی که می داند نظام با همه وجود و شهدای سلامت و ناجا برای کمک به بیماران آمده اند اما از این فضا استفاده می کنند تا تحریف اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: اهالی رسانه افسران این جنگ هستند و باید حقایق را به گوش مردم برسانید چراکه خبرنگاران پیغمبران عصر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول