اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کلاسبندی ورزشکاران فدراسیون جانبازان و معلولین مورد بررسی قرار گرفت

نشست مدیران و معاونین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در خصوص روند فعالیت واحدها در زمینه آموزش، کلاسبندی ورزشکاران و انجمن ها مورد بررسی قرار گرفت.

کلاسبندی ورزشکاران فدراسیون جانبازان و معلولین مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در جلسه امروز که با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، معاونین و مدیران برگزار شد، روند فعالیت واحدها در زمینه آموزش، کلاسبندی ورزشکاران و انجمن ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست اسبقیان به فعالیت‌های بیشتر و مستمر در زمینه مسابقات ورزشی و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گزارش‌های فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه جمع‌آوری شود و برنامه‌های آینده نیز تنظیم گردد.

رئیس فدراسیون همچنین پیگیر تمهیدات لازم برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون شد و مقرر گردید پیشنهادات مدیران در این زمینه جمع آوری و آماده ارائه به هیئت رئیسه شود.

در ادامه جلسه معاون ورزش قهرمانی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در انجمن‌ها مبنی بر برنامه ریزی مسابقات مجازی و رکوردگیری ورزشکاران گزارشاتی را ارائه داد.

چابکی نیز به موضوع کلاسبندی ورزشکاران پرداخت و در همین راستا رئیس فدراسیون دستور به پیگیری جدی بانک اطلاعات کلاسبندی ورزشکاران داد.

همچنین در این نشست کشاورز ترک مدیر واحد آموزش، درباره پیش‌بینی برگزاری آموزش‌های مجازی مربیگری و داوری مطالبی را مطرح کرد و نیز درباره پیشنهاد انجمن‌ها در این‌باره پرداخت.

در پایان جلسه امروز، گزارشی از روند پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اختصاص مجموعه های ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در استان ها ارائه شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول