اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

342 میلیارد برای اجرای هفت پروژه عمرانی شهرداری دوگنبدان هزینه شد

شهردار دوگنبدان گفت: از سال گذشته تاکنون هفت طرح عمرانی با اعتباری به مبلغ 342میلیارد ریال برای عمران شهری دوگنبدان هزینه شد که این طرح‌ها به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

342 میلیارد برای اجرای هفت  پروژه عمرانی شهرداری دوگنبدان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مسعود ظفری با بیان اینکه امسال به مناسبت هفته دولت10  پروژه عمرانی در شهر دوگنبدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت:  از مجموع این تعداد پروژه  هفت پروژه عمرانی افتتاح و3 پروژه کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت سه طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۳۷ میلیارد ریال در شهر دوگنبدان کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: کلنگ احداث ساختمان شهرداری دوگنبدان که از قدمت بسیار بالایی برخوردار و یکی از نیازهای مهم و اساسی احداث ساختمان جدید با ایمنی بالا  برای شهرداری است با اعتباری بیش از 77 میلیارد ریال امسال کلنگ ‌زنی می‌شود.

شهرداردوگنبدان ادامه داد:  اجرای فاز اول  کمربندی ضلع شمالی شهر دوگنبدان از باغ فردوس تا کارکنان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و  احداث بوستان امید جاده پازنان با اعتباری به مبلغ 40 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های  عمرانی شهرداری دوگنبدان است که امسال به مناسبت هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به افتتاح پروژه‌های عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون  هفت طرح عمرانی با اعتباری به مبلغ 342میلیارد ریال برای عمران شهری دوگنبدان هزینه شد که این طرح‌ها به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

ظفری بیان کرد: احداث بوستان جانبازان با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد و 851 میلیون ریال، احداث خیابان پیروزی با اعتباری به مبلغ هفت میلیارد و 800 میلیون ریال، تکمیل بلوار شهید پناهپوری با اعتباری بیش از۲۲۸ میلیارد ریال و احداث بلوار بیمارستان بی بی حکیمه(س) با  اعتباری به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال از جمله پروژه‌های عمرانی افتتاحیه در هفته دولت امسال  است که به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد:احداث پارک بلوار بهمن بیگی شمالی با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار، ساخت بلوار البرز زارع با ۲۹ میلیارد ریال اعتبار و اتاق مانیتور شهرداری هوشمند با ۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح افتتاحیه هفته دولت است.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول