اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تجلیل فرمانده لشکر 84 لرستان از خبرگزای فارس

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان از به مناسبت روز خبرنگار از زحمات خبرنگاران خبرگزاری فارس تجلیل کرد.

تجلیل فرمانده لشکر 84 لرستان از خبرگزای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرگزاری‌های لرستان که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، عنوان کرد: خبرنگاری از مشاغل ارزشمند و تاثیر گذار در جامعه است و در تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت‌ها تقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه امرو عصر اطلاعات و اطلاع رسانی است، افزود: در این راستا خبرنگاران نقش بی‌بدیل و مهمی داشته و در بیان واقعیت‌های جامعه در حوزه‌های مختلف نقش مهمی دارند که اثرات مثبت آن تا مدت‌ها می‌تواند در جامعه نمایان باشد.

فرمانده لشکر عملیاتی 84 لرستان گفت: خبرنگار یک نیروی موثر است که در هر مکان و زمانی می‌تواند نقش بی‌بدیل خود را در جامعه ایفا کند.

از نزدیک فعالیت خبرنگاران در خدمات رسانی به مردم را دیدم و در زلزله کرمانشاه جریان سازی رسانه‌ها را در کمک به زلزله‌زدگان دیدم و در سیل لرستان نیز به همین شکل دیدیم که خبرنگاران شب و روز تلاش بی‌وقفه داشتند.

خوش‌کنار اظهار داشت: در شرایط سختی پس از سیل با کمک خبرنگاران بود که کمک‌های مردمی از سراسر ایران به سوی سیل‌زدگان لرستان روانه شد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در بیان و نشان دادن توانمندی‌های کشور به دنیا نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: سربازانی که وارد مجموعه ارتش می‌شوند از همان ابتدای ورود بر اساس توانایی و استعدادی که دارند برای آنها برنامه‌ریزی نمی‌شود و در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی با ارائه گواهینامه برای سربازان برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: در بحث کرونا ارتش اقدامات خوبی در بحث گندزدایی و ضدعفونی انجام داد و حضور فعالی در الشتر و دلفان داشت و کار گند زدایی و ضدعفونی جنوب خرم‌آباد را نیز انجام داد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور حجت السلام دانش مسوول عقیدتی سیاسی لشکر 84 برگزار شد از سوی امیر مراد خوش‌کنار از خبرگزاری فارس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول