اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

صدور گواهی‌نامه کیفیت برای تجهیزات صنعت نفت بر عهده انجمن نفت است

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با همکاری صنعت نفت، انجمنی در ارتباط با این صنعت به عنوان یک نهاد مستقل از ما گواهی‌نامه تأیید کیفیت می‌گیرد تا خودش بتواند به کنترل کیفیت تجهیزات صنعت نفت و صدور گواهینامه برای آنها بپردازد.

صدور گواهی‌نامه کیفیت برای تجهیزات صنعت نفت بر عهده انجمن نفت است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز در حاشیه مراسم اعطای اولین گواهینامه کیفیت محصول کالا و تجهیزات صنعت نفت به نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت تهران و در جمع خبرنگاران گفت: صنعت نفت یک صنعت بین‌المللی است و باید در این صنعت از تجهیزاتی استفاده شود که گواهینامه استاندارد و کیفیت را داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اعمال تحریم‌های آمریکا در حال حاضر امکان صدور گواهینامه برای تولیدکنندگان ایرانی توسط نهادهای بین‌المللی وجود ندارد. 

پیروزبخت گفت: ما در سال 94 این فرصت را به دست آوردیم که به عضویت مجمع بین‌المللی استاندارد درآییم و با این اقدام می‌توانیم گواهینامه‌هایی را در سازمان ملی استاندارد ایران صادر کنیم که این گواهینامه مورد قبول تمامی کشورهای دنیاست.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با همکاری صنعت نفت، انجمنی در ارتباط با این صنعت به عنوان یک نهاد مستقل از ما گواهینامه تأیید کیفیت می‌گیرد تا خودش بتواند به کنترل کیفیت تجهیزات صنعت نفت و صدور گواهینامه برای آنها بپردازد.

وی افزود: این اقدام باعث می‌شود که اعتماد به کالاها و فرایندهای کنترل کیفیت در صنعت نفت افزایش پیدا کند و این گواهینامه برای مراکز خارجی‌ای که با سازمان ملی استاندارد ایران توافقنامه امضا کردند نیز قابل قبول است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول