اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دادگستری ترامپ: چپ‌ها به دنبال فروپاشی نظام آمریکا هستند

وزیر دادگستری آمریکا در مصاحبه‌ای گفت چپ‌گرایان به‌دنبال پیروزی مطلق و فروپاشی نظام این کشور هستند.

وزیر دادگستری ترامپ: چپ‌ها به دنبال فروپاشی نظام آمریکا هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا روز دوشنبه با حمله به حزب دموکرات این کشور گفت، چپ‌گرایان به «فروپاشی نظام» اعتقاد دارند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بار در مصاحبه‌ای گفت چپ‌گرایان پیروزی مطلق در آمریکا را به‌عنوان «جایگزینی برای مذهب» در میان آن‌ها توصیف کرد.

دادستان کل آمریکا با تکرار اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، درخصوص برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت پستی ابراز نگرانی کرد.

وی افزود، دموکرات‌ها از ارزش‌های لیبرال قدیمی خود فاصله گرفته‌اند و حالا به‌دنبال تشکیل یک «حزب انقلابی روسویی (پیرو فلسفه ژان ژاک روسو)» هستند و هدف خود را تخریب بنیان‌هایی که آمریکا بر روی آن‌ها ساخته شده‌اند قرار داده‌اند.

بار در ادامه گفت: «آن‌ها به به مصالحه علاقه‌ای ندارند، آن‌ها به تبادل دیدگاه دیالکتیک علاقه‌ای ندارند، آن‌ها فقط به دنبال پیروزی کامل هستند. این یک دین سکولار است. این جایگزینی برای دین است».

وزیر دادگستری دولت ترامپ، چندی پیش هنگام ادای شهادت در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا ادعا کرد: «شورشی‌های خشونت‌طلب و افراد هرج‌ومرج طلب، اعتراضات قانونی را مصادره کرده‌اند».

ویلیام بار گفت، خشونت‌هایی که در پورتلند، اورگن و دیگر شهرهای آمریکا در حال وقوع هستند ارتباطی با اعتراض به قتل «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس ندارند.

«دیوید سیسیلین» از نمایندگان کنگره ضمن محکوم کردن ادعاهای بار متذکر شد: «ما برای دموکراسی جنگیده‌ایم، برای حق آزادی بیان و شما در تلاش هستید آن را [از مردم] بگیرید».

سیسیلین افزود: «بدترین چیز این است که شما این کار را فقط به‌خاطر پیش بردن دستورکار رئیس‌جمهور و نماسازی برای کارزار تبلیغاتی ترامپ انجام داده‌اید».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول