اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات و ایمن‌سازی مدارس سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بر ضرورت ایمن‌سازی، به‌روزرسانی تجهیزات و بهره‌گیری از فناوری‌های نو در مدارس این استان تأکید کرد.

لزوم به‌روزرسانی تجهیزات و ایمن‌سازی مدارس سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در بازدید از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اظهار کرد: این اداره کل با نسل آینده‌ساز جامعه سر و کار دارد و فضاهای آموزشی نیز تأثیر مثبت بر انگیزه و در نتیجه یادگیری دانش‌آموزان دارد که لازم است علاوه بر مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی فضا به سبک معماری، آراستگی فضا و به خصوص ایجاد بستر فیزیکی برای انجام کارهای گروهی توجه شود که جنبه پرورشی نیز دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تأکید کرد: ایمن‌سازی مدارس همراه با توجه به سبک معماری و زیباسازی فضا، در میزان یادگیری نسل آینده کشور مؤثر است.

وی همچنین بر ضرورت به‌روزرسانی تجهیزات و بهره‌گیری از فناوری‌های نو در امر آموزش تأکید کرد و گفت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در بحث جلب مشارکت‌های خیران در امر مدرسه‌سازی و نوسازی مدارس و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت و نظام اداری توانسته الگوی مناسبی برای مشارکت و رویکردهای مبتنی بر مردم در جهت بهبود خدمت‌رسانی بردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان به پویش «آجر به آجر» اشاره کرد و ضمن تأیید اصل و اساس این طرح و امر مشارکت در امر خیر مدرسه‌سازی، گفت: این طرح با قید فرهنگ‌سازی و اختیاری بودن و با رویکرد جلب مشارکت عمومی مردم به دور از اجبار و موارد مشروط، می‌تواند در راستای ترویج امر خیر مدرسه‌سازی موفق عمل کند.

منصوری به محدودیت‌های مالی و منابع درآمدی استان سمنان اشاره کرد و افزود: در بحث شناسایی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان جلسات به‌صورت مستمر با نظر شخص استاندار سمنان در حال برگزاری است و معتقدیم مولدسازی بهترین راه است؛ اما در برخی موارد و به‌واسطه محدودیت‌ها می‌توان با فروش این اموال به‌عنوان روشی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان، به نتیجه مطلوب دست یافت.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد از ضروریات است، تأکید کرد: فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان می‌تواند با تزریق منابع مالی مناسب در سیستم درآمدی و اعتباری اداری استان، راه برون‌رفت از مشکلات و محدودیت‌های مالی و درآمدی ایجاد شده بین دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول