اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش شمار قربانیان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از افزایش شمار قربانیان به کووید ۱۹ در استان خبر داد.

افزایش شمار قربانیان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان به 66 نفر خبر داد و گفت: سه بیمار در یاسوج و یک بیمار در بهبهان که مقیم دهدشت بود، به علت داشتن بیماری زمینه ای و ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون 170 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 84 بیمار کرونایی قطعی بوده و 11 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار داشت: امروز نیز جواب 163 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد در بویراحمد( 70 درصد) و بقیه موارد در بهمئی، دنا، کهگیلویه و چرام بود.

 وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 3204 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد، سلامت سایر اطرافیان را نیز به خطر انداخته است.
 
دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، عدم سفر به شهرها و استان‌های مجاور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و اصناف کمک به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در استان می شود.
 
دکتر یزدان پناه اذعان داشت: امیدواریم با عنایات حضرت حق و همدلی و‌ همراهی مسئولین و مردم شریف استان از این روزهای سخت با کمترین آسیب و تلفات جانی عبور کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول