اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری‌ ملی برای تکمیل پروژه‌های راه سمنان/ پیمانکار بومی آماده تکمیل جاده سمنان- فیروزکوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، با بیان اینکه پیگیری‌ها در سطح ملی برای جذب اعتبارهای عمرانی با هدف تکمیل طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان در حال انجام است، گفت: پیمانکار بومی آماده تکمیل جاده سمنان- فیروزکوه است.

پیگیری‌ ملی برای تکمیل پروژه‌های راه سمنان/ پیمانکار بومی آماده تکمیل جاده سمنان- فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی طرح‌های راه و شهرسازی استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: طرح‌های عمرانی مانند تقاطع آرادان، پل شهرک صنعتی سمنان، سه‌راهی مجن، کمربندی سمنان، بزرگراه حرم تا حرم و جندق- معلمان با همکاری شرکت زیرساخت در حال انجام است اما روند ساخت این طرح‌ها با کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها در سطح ملی برای جذب اعتبارهای عمرانی با هدف تکمیل طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان سمنان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است، جلساتی برای تسریع در ساخت و تکمیل این طرح‌های عمرانی در وزارتخانه برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکنون ۱۰ کیلومتر از مرحله ساخت جاده سمنان- فیروزکوه در محدوده استان سمنان و ۱۵ کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده است که با تخصیص اعتبارات مقدمه‌های تکمیل این طرح انجام خواهد شد.

فخری تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای نصب گاردریل و نیوجرسی در ۱۰ کیلومتر ساخته شده جاده سمنان- فیروزکوه در محدوده استان سمنان پرداخت کند.

وی ادامه داد: پیمانکار بومی استان سمنان با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ آماده تکمیل جاده سمنان- فیروزکوه است و برگزاری جلسات از سوی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این طرح دنبال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ارتباط با ساخت جاده آزادشهر به شاهرود در محدوده استان سمنان گفت: این طرح در چهار قطعه در حال انجام است که ساخت دو قطعه آن به پایان رسید.

فخری خاطرنشان کرد: این طرح در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول