اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری 22 هزار کلاس مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد گفت: بیش از 9 هزار و 500 دانشجو در 176 رشته تحصیلی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که در ایام کرونا برای آنان 22 هزار کلاس مجازی برگزار شده است.

برگزاری 22 هزار کلاس مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد

محمد یاراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد یکی از پیشرو ترین دانشگاه‌های کشور در حوزه آموزش مجازی بود.

وی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تمامی کلاس‌های این دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد، افزود: دانشگاه آزاد  اسلامی خرم‌آباد برای برگزاری کلاس‌های درسی خود در فضای مجازی از سامانه بومی سیدا که در خود این دانشگاه ساخته شده استفاده کرده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد بیان کرد: بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه و مراکز تحت پوشش آن در سایر شهرستان‌های استان تحصیل می‌کنند که در ایام کرونا برای آنان ۲۲ هزار کلاس مجازی برگزار شد.

یاراحمدی با اشاره به اینکه در این دانشگاه ۱۷۶ رشته تحصیلی تدریس می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۲ رشته نیز در مقطع دکترا است.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در ایام کرونا تمامی دانشگاه‌های آزاد لرستان توانستند ۴۴ هزار کلاس مجازی  برگزار کنند که این کار نشان دهنده سربلندی این دانشگاه در حوزه آموزش مجازی است.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول