اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا بررسی می شود

وزیر بهداشت گفت: کنکور سراسری تا رعایت سختگیرانه و کامل پروتکل‌های بهداشتی به تعویق بیافتد.

پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا بررسی می شود

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز عصر مجدد با حضور  ریاست محترم کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و همچنین وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش جلسه‌ای داشتیم.

نمکی در ادامه آورده است: وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش اعلام کردند که اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در این زمان باقیمانده میسر نیست، مگر این دستورالعمل‌ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند. در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعا سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از این پروتکل‌های سختگیرانه کوتاه نخواهم آمد که رییس محترم کمیسیون های آموزش و بهداشت نیز در این مورد  کاملا همراه و موافق بودند.

نمکی در ادامه گفته است: به مسولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعا نمی‌توانید این دستورالعمل‌ها را به درستی اعمال کنید با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تاکید می‌کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید. پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول