اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ستاری‌: عمده سرمایه گذاری شرکت‌های دانش بنیان در حوزه امنیت غذایی است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در حال حاضر در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنیم و قطعاً یکی از مواردی که خیلی در آن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد بحث امنیت غذایی است.

ستاری‌: عمده سرمایه گذاری شرکت‌های دانش بنیان در حوزه امنیت غذایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان روز دوشنبه در آئین افتتاح پارک فناوری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌توانیم به درستی برای دشت بزرگ و حاصل‌خیز ورامین سرمایه‌گذاری کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب در پارک فناوری شهرستان ورامین می‌توان آینده خوبی برای ایران به ارمغان آورد.

وی در ادامه گفت: امسال در حوزه اقتصاد دانش بنیان برنامه‌های متعددی داریم و تلاش‌مان بر این است برنامه‌های مناسبی را در شهرستان ورامین تعریف کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در حال حاضر در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنیم و قطعاً یکی از حوزه‌هایی که خیلی در آن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد بحث امنیت غذایی است.

ستاری یادآور شد: تقریباً دو سال است که در موضوع امنیت غذایی ورود پیدا کرده‌ایم که یکی از بخش‌های عمده امنیت غذایی هم مربوط به حوزه کشاورزی است و اصلاحاتی باید در این حوزه به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: ورامین پتانسیل ذاتی دارد زیرا مرکز تحقیقات وزارت کشاورزی در این شهرستان بوده و به خاطر زیرساخت‌هایی که دارد از پتانسیل خوبی برخوردار است.

معاون رئیس جمهور در پایان در خصوص تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور گفت: در حال حاضر کل شرکت‌های دانش‌بنیانی که در کشور فعالیت می‌کنند ۵۵۰۰ مورد است که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول