اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پژمان: حاشیه‌ای در تراکتور نداریم/ چرا به کسب سهمیه امیدوار نباشیم؟

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در تیم ما حاشیه ای وجود ندارد.

پژمان: حاشیه‌ای در تراکتور نداریم/ چرا به کسب سهمیه امیدوار نباشیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا پژمان، مربی تیم فوتبال تراکتور در پایان دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: بازی پایاپایی بود و هر دو تیم به امتیاز این مسابقه نیاز داشتند. هر دو تیم تلاش کردند. در این شرایط جوی شاهد بازی خوبی بودیم و نتیجه مساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود. 

وی ادامه داد: این نتیجه به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد. 3 امتیاز این بازی برای بقای بوشهر و رقابت ما در بالای جدول و کسب سهمیه بسیار مهم بود، اما این اتفاق نیفتاد.

پژمان در پاسخ به این سوال که حاشیه‌های اخیر مبنی بر عدم حضور زنوی در فصل آینده تاثیری در بازی امروز داشت یا خیر، تصریح کرد: ما اصلاً حاشیه‌ای نداریم. 

مربی تیم فوتبال تراکتور درخصوص نحوه عملکرد تیم داوری، خاطرنشان کرد: داوری بازی خیلی خوب بود. سیدعلی خیلی خوب قضاوت کرد و بدون نقص سوت زد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به کسب سهمیه امیدوار هستید یا خیر، عنوان کرد: چرا به کسب سهمیه امیدوار نباشیم؟ دو بازی باقی مانده و باید منتظر نتایج آنها ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول