اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گرشاسبی: همه کار کرده‌ایم پیکان در لیگ برتر بماند

مدیرعامل پیکان گفت: مجموعه ایران خودرو تمام تلاششان را انجام می دهند تا این تیم در لیگ برتر فوتبال بماند.

گرشاسبی: همه کار کرده‌ایم پیکان در لیگ برتر بماند

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل خودروسازان در مورد تسویه حساب فصل گذشته تیم والیبال پیکان گفت: بدهی هایی بوده که از 8 سال گذشته تلنبار شده است که ما بخش عده ای از این بدهی را پرداخت کرده و مابقی را تقسیط کرده و طی امسال یا در دو – سه ماه آینده آن را به صورت قسط بندی پرداخت می کنیم. که میزان بدهی بالای یک میلیارد بوده که یک سوم آن پرداخت شده است.

وی در مورد اوضاع تیم فوتبال پیکان گفت: خوشبختانه تیم از نظر روحی روانی وضعیت خوبی دارد و طی 6 بازی که مدیرعامل پیکان بوده ام، بجز بازی اول با پرسپولیس، در باقی بازیها نتایج خوبی گرفته‌ایم. زمانی که ما تیم را تحویل گرفتیم، پیکان وضعیت خوبی نداشت و تلاش ما این است که باشگاه قدیمی پیکان در لیگ بماند و برای بازی حساس امشب همه جوره آماده هستیم.

او که با رادیو ایران گفت و گو می‌کرد در ادامه گفت: کارهایی که بایستی برای تیم انجام می دادیم، با حمایت مدیریت محترم گروه صنعتی ایران خودرو حمایت ها را انجام داده ایم و امیدواریم امشب نتیجه لازم را کسب کنیم.

گرشاسبی در مصاحبه با برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران در مورد ماندن یا سقوط پیکان به دسته اول خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که تیم در لیگ برتر بماند، بدشانسی هایی نیز آوردیم و امیدواریم که نتایج لازم را کسب کنیم و در لیگ بمانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول