اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برخی‌ها درک کاملی از شرکت‌های دانش‌بنیان ندارند/ ورامین ظرفیت «زیست‌بوم کشاورزی» را دارد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ارزش کارآفرینی و شرکت‌های دانش بنیان را در بین جوانان روشنگری و جایگاه آن‌ها را بازگو نکرده‌اند؛ چرا که بعضی‌ها درک کامل از شرکت‌های دانش بنیان ندارند.

برخی‌ها درک کاملی از شرکت‌های دانش‌بنیان ندارند/ ورامین ظرفیت «زیست‌بوم کشاورزی» را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سورنا ستاری معاون فناوری و علمی رئیس جمهور عصر امروز در مراسم افتتاح پارک فناوری این شهرستان، اظهار کرد: هر چقدر فضا در حوزه پارک فناوری و شرکت‌های دانش بنیان قرار بدهند اعتبارات خوبی در این خصوص به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: ایده‌های خوبی در عرصه کشاورزی در پارک فناوری ورامین مشاهده شد و باید مسؤولان شهرستان از این طرح‌ها حمایت کنند و از پتانسیل دانشگاه آزاده شهرستان در حوزه کشاورزی نیز استفاده شود.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: در این شهرستان باید در حوزه کشاورزی و دامپروری از علوم شتاب زده برای رشد و توسعه صنعت کشاورزی استفاده تا این صنایع را با سرعت بیشتری به سمت جلو هدایت کند.

ستاری تصریح کرد: ورامین مرکز تولید محصولات کشاورزی است و پتانسیل زیست بوم بودن کشاورزی را دارد و مسؤولان شهرستان باید بخواهند و جوانان را حمایت کنند تا انقلابی نوین در صنعت و عرصه کشاورزی رخ دهد.

وی با اشاره به نیروی انسانی جوان در منطقه گفت: مسؤولان دیار ۱۵ خردا باید اهمیت نیروی انسانی را به خوبی درک کرده، به جوانان بهاء دهند و اعتماد کنند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این شهرستان جوانان ولایی، انقلابی و نخبه زیادی دارد و خود ما هم کم‌کاری کرده‌ایم و قول می‌دهم با تمام وجود از جوانان حمایت کنم تا ورامین در عرصه کارآفرینی به یک اصل تبدیل شود.

ستاری تأکید کرد: جوانان ایرانی باید به دنبال کار آفرینی باشند، اشتغالزایی کنند و باید به سمتی حرکت کنند که جامعه را متحول کند.

وی عنوان کرد: ارزش کار آفرینی و شرکت‌های دانش بنیان را در بین جوانان روشنگری نکردند و جایگاه آن‌ها را بازگو نکردند چرا که بعضی‌ها درک کامل از شرکت‌های دانش بنیان ندارند.

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: باید جوانان به دنبال پیشرفت باشند و انقلابی نو در عرصه صنعت کشاورزی و علوم پایه ایجاد کنند.

ستاری در پایان اظهار کرد: همان طور که مردم دیار ۱۵ خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند باید در صنعت فناوری و شرکت‌های دانش بنیان نیز پیش‌قدم باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول