اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افزایش تعداد پایگاه‎های سنجش با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: باتوجه به وضعیتی که در استان داریم و ضرورت حفظ سلامت نوآموزان تعداد پایگاه‌های سنجش را از ۲۳ پایگاه به ۴۰ پایگاه افزایش دادیم.

افزایش تعداد پایگاه‎های سنجش با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران

سیدحسین قاسمی امروز درباره سنجش کلاس‌اولی‌ها در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به بحث شیوع ویروس و وضعیت قرمز کرونایی سنجش ۲۳هزار نفر کلاس اولی امسال در دستور کار قرار دارد‌.


وی با اشاره انجام ۸۳.۵ درصدی نوبت‌گیری و ۴۸درصدی سنجش، افزود: تاکنون بیش از ۱۹هزار و ۱۰۰ نوآموز نوبت‌دهی و ۱۱هزار و ۳۰۰ نفر سنجش شدند.


رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران با بیان اینکه سنجش کلاس‌اولی تا ۱۵ شهریور ماه امسال ادامه دارد، اضافه کرد: باتوجه به وضعیتی که در استان داریم و ضرورت حفظ سلامت نوآموزان تعداد پایگاه‌های سنجش را از  ۲۳ پایگاه به ۴۰  پایگاه افزایش دادیم.


قاسمی خاطرنشان کرد: باتوجه ضرورت حفظ سلامت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پایگاه‌ها با کمترین جمعیت لازم است خانواده‌ها سرساعت در پایگاه‌ها حضور یابند.


وی در پایان گفت: حضور دانش‌آموزان باید به همراه ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد؛ چرا که دانش‌آموزان بدون ماسک پذیرش نمی‌شوند.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول