اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف محموله قاچاق میلیاردی در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف محموله انواع لوازم یدکی دوچرخه خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف محموله قاچاق میلیاردی در مراغه

 رمضان الهوردیان  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۴۰۲ قطعه انواع لوازم یدکی دوچرخه خارجی در مارک‌های مختلف، یک دستگاه موتورسیکلت شارژی کودک، تعداد ۲ هزار و ۱۶۰ قطعه بوش فلزی، تعداد چهار دستگاه دوچرخه کودکانه خارجی همچنین تعداد هشت گونی ۲۵ کیلویی پودر کاکائویی که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش این محموله را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست، موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول