اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازدید فرماندهان سپاه فجر از خبرگزاری فارس/ جلوگیری از تحریف ارزش‌ها مطالبه مهم از خبرنگاران انقلابی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر به همراه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و معاون روابط عمومی سپاه فجر باحضور در خبرگزاری‌ فارس استان فارس و تبریک روز خبرنگار با مسئولان و خبرنگاران این رسانه‌ها به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند.

بازدید فرماندهان سپاه فجر از خبرگزاری فارس/ جلوگیری از تحریف ارزش‌ها مطالبه مهم از خبرنگاران انقلابی است

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری فارس از شیراز، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر به همراه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس با  حضور در خبرگزاری‌ فارس استان فارس و تبریک روز خبرنگار با مسئولان و خبرنگاران این رسانه‌ها به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند.

جلوگیری از تحریف ارزش‌ها مطالبه مهم از خبرنگاران انقلابی است

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس  در این دیدارها با تاکید بر اهمیت کار خبررسانی و تاثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی، گفت: سرعت، دقت و صحت سه مؤلفه مهم در کار خبررسانی هستند که خبرنگار باید همواره به این نکات مهم توجه داشته باشد.

وی  با بیان اینکه جلوگیری از تحریف ارزش‌ها مطالبه مهم از خبرنگاران انقلابی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ رسانه‌ای و فرهنگی به دنبال تحریف ارزش‌ها و وارونه جلوه دادن دستاوردها هستند که جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی باید با تمام توان با این‌گونه اقدامات دشمنان مقابله کند.

اهمیت هماهنگی و تعامل رسانه‌های انقلابی در استان فارس

علی‌محمد محمدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر نیز با تاکید بر اهمیت هماهنگی و تعامل رسانه‌های انقلابی در استان فارس، گفت: جامعه خبری استان و اصحاب رسانه انقلابی فارس باید ضمن حفظ خط‌مشی‌های کاری و خبری یک تعامل سازنده و هم‌افزا در حوزه‌های مرتبط با انقلاب اسلامی داشته باشند که مطالبه‌گری از مسئولان و ترویج فرهنگ کار جهادی ازجمله این مباحث مهم است.

خبرنگاران انقلابی طلایه‌داران مقابله با جنگ فرهنگی هستند

جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی سپاه فجر نیز در این دیدارها با بیان اینکه خبرنگاران انقلابی طلایه‌داران مقابله با جنگ فرهنگی هستند، گفت: خبرگزاری فارس  مجموعه خبری انقلابی و فعال در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است که اقدامات مؤثری در مقابله با جنگ فرهنگی و رسانه‌ای بخصوص در استان فارس دارد.

معاون روابط عمومی سپاه فجر خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای سپاه فجر و نواحی بسیج استان فارس آماده هم‌افزایی و تعامل با جامعه خبری استان فارس است.

وی با بیان اینکه امروز تبیین مفاهیم رسانه ترازِ انقلاب اسلامی یک نیاز مهم برای جامعه خبری کشور است، گفت: خبرنگاران فرهیخته و متعهد در حوزه رسانه‌ای انقلاب اسلامی رسالت مهم رساندن مفاهیم انقلابی و اسلامی به افکار عمومی کشور و سایر ملت‌ها را بر عهده دارند و خبرنگار مومن و انقلابی در حقیقت افسر جوان جنگ نرم فرهنگی است.

در این دیدار ابراهیم کمالی، مدیریت خبرگزاری فارس در استان فارس و هیئت تحریریه این خبرگزاری نیز در این نشست صمیمی به بررسی سیر فعالیت و سیاست کاری این خبرگزاری در استان فارس پرداختند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول