اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهردار برای اداره شهرک‌های تهران لایحه به شورا بیاورد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهردار تهران می خواهم برای مشخص شدن نحوه خدمات رسانی به شهرک‌های تهران نظیر اکباتان لایحه ای به شورا بیاورد.

شهردار برای اداره شهرک‌های تهران لایحه به شورا بیاورد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص معضلات و مسائل منطقه 5 شهرداری تهران گفت: شورایاری ها اگر به درستی نهادینه شوند می توانند کارهای بزرگی در مناطق انجام دهند.

وی افزود: ما قانون تقسیمات کشوری را داریم که سلسله مراتب روستا و شهر و بخش و شهرک را مشخص کرده است و به رسمیت شناخته است و نحوه خدمات رسانی به آنها مشخص شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی از از این سطوح اشاره شده شهرک‌ها هستند که در قانون نحوه اداره آنها آمده است و اداره آنها به عهده هیات مدیره های این شهرک‌ها گذاشته شده است.

رسولی خاطرنشان کرد: البته در تهران نوع شهرک‌های موجود مانند اکباتان و آپادانا در زمان تاسیس خارج از منطقه شهری بوده اند و خدماتی از شهر نمی گرفته اند اما امروز در قلب منطقه 5 است.

وی افزود: من پیشنهادم به شهردار تهران این است که برای تعیین تکلیف نحوه تقسیم کار میان شهرداری و هیات مدیره این شهرک ها لایحه ای به شورای شهر بیاورند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:برخی از این هیات مدیره ها زمان قانونی فعالیت شان تمام شده است و امروز در برخی از این شهرک ها شاهد هرج و مرج در نحوه فعالیت ها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول