اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توان تامین هزینه‌های کمربندى لامرد وجود ندارد

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: احداث کمربندی لامرد هزینه بر است چرا که مسیرهایى که در کمربندى قرار دارد باید تملک شود که در این راستا پیش از این نیز توافقنامه‌اى با شهردارى و شوراى شهر لامرد داشتیم که اجرایى نشد

توان تامین هزینه‌های کمربندى لامرد وجود ندارد

به گزارش سرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از لامرد، محمدرضا باقری فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه جز زیرساخت‌هاى هر توسعه اى است که باید وجود داشته باشد و امروز اتفاقات بسیار مهم صنعتى در لامرد و مُهر رخ داده است که این دو شهرستان صنعتى شده اند و همه کسانى که سرمایه‌گذارى مى کنند باید به کمک وزارت راه و شهرسازى بیایند.

وی افزود: محور پارسیان- لامرد- خنج- جهرم- شیراز به عنوان مسیر دوم شیراز- عسلویه انتخاب شده است که هم شاهد کاهش مسافت خواهیم بود و هم از نظر پدافند غیرعامل انتخاب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به طرح احداث تقاطع منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: هزینه ساخت تقاطع جلوى منطقه ویژه اقتصادى لامرد، نیازمند اعتبار ٤٠ الى ٥٠ میلیارد تومانى است که اعتبارات ما جوابگوی این پروژه نیست.

باقری فرد خاطرنشان کرد: احداث کمربندى در لامرد نیز هزینه بر است چون باید مسیرهایى که در کمربندى قرار دارد تملک شود که در این راستا پیش از این نیز توافقنامه‌اى با شهردارى و شوراى شهر لامرد داشتیم که اجرایى نشد و با طرح منطقه ویژه اقتصادى نیز شدنى نیست.

وی با بیان اینکه تنها با اعتبارات وزرات راه و شهرسازى پروژه‌هاى راه لامرد به سرانجام نمى رسد، تصریح کرد: باید همه مشارکت داشته باشند تا پروژه‌ها بر اساس اولویت بندى به بهره‌بردارى برسد مانند محور فرودگاه لامرد تا منطقه ویژه اقتصادى لامرد قطعا حادثه خیز است و حوادث تلخى رخ خواهد داد زیرا روزانه تریلى‌هاى زیادى از این مسیر تردد خواهند داشت.

باقری فرد اضافه کرد: ساخت آزاده راه لامرد- پارسیان حداقل ٥ سال زمان می‌برد و در صورتى که ایمیدرو و دیگر شرکتهاى بزرگ نیز کمک کنند، زودتر به  بهره بردارى برسد.

وی در خصوص تونل شهید باقری نیز گفت: سیستم روشنایی تونل شهید باقرى موقت است که ٣ بار مناقصه برگزار شده اما در حال حاضر بالاى ٤٠ میلیارد تومان هزینه روشنایى است و مجوز تردد تونل از شوراى ترافیک استان دریافت کردیم و هنوز هم پیمانکار تونل ٤٠ میلیارد تومان دیگر مطالبه دارد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول