اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲ نوجوان ایوانکی برگزیده‌ مهرواره‌ کشوری «عکس‌نوشت» شدند

اثر دو عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایوانکی در نخستین مهرواره کشوری «عکس‌نوشت» برگزیده شد.

۲ نوجوان ایوانکی برگزیده‌ مهرواره‌ کشوری «عکس‌نوشت» شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی، از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، اثر مبینا عرب‌سرهنگی و دینا دلاور اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌ هنری کانون ایوانکی در دو بخش «عکس» و «متن ادبی» نخستین مهرواره‌ «عکس‌نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان به‌عنوان برگزیده معرفی شد.

بر اساس این خبر، داوران این مهرواره ۷۳۳ اثر رسیده از بیش از یک ‌هزار و ۵۵۰ عکاس، شاعر و نویسنده به دبیرخانه را در چهار مرحله بررسی و در نهایت، ۲۲ عکس‌نوشته را به‌عنوان برتر انتخاب کردند.

فراخوان مهرواره‌ «عکس‌نوشت» با موضوع هم‌دلی و مهربانی، کار مشترک اعضای انجمن‌های عکاسان نوجوان و انجمن‌های شاعران و نویسندگان نوجوان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.

اعضای انجمن عکاسان با موضوع هم‌دلی، مهربانی، دستگیری از نیازمندان، نیایش و... عکاسی و آثار برگزیده‌ خود را در اختیار اعضای انجمن‌های شاعران و نویسندگان هر استان قرار دادند تا با الهام از آن‌ها به خلق شعر یا داستان کوتاه بپردازند.

در مهرواره‌ «عکس‌نوشت» هیچ‌‌گونه رتبه‌بندی وجود نداشت و از تمام آثار انتخاب‌شده از سوی داوران با اهدای بسته‌های فرهنگی قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/74002/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول