اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایستگاه سیار ثبت‌احوال راهی ادارات زنجان می‌شود

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه اداره ثبت احوال آمادگی دارد به همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کننده ایستگاه سیار ارسال کند، گفت: این ایستگاه با همه امکانات مورد نیاز برای انجام ثبت کارت به ادارات ارسال می‌شود.

ایستگاه سیار ثبت‌احوال راهی ادارات زنجان می‌شود

مهدی ژاله چیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از سال 1392 تا به امروز 735 هزار درخواست اخذ کارت هوشمند ملی در استان زنجان ثبت شده است.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه این آمار شامل 86.6 درصد از واجدین شرایط می‌شود، عنوان کرد: 113 هزار نفر واجد شرایط در استان حضور دارند که در این زمینه اقدام نکردند.

وی با اشاره به تاکید استاندار زنجان بر اینکه تمام کارمندان و خانواده‌های آنها در اولویت ثبت اطلاعات کارت ملی هوشمند هستند تا کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند، بیان کرد: کارمندان با توجه به شرایط فعالیت اداری و عدم داشتن فرصت برای ثبت‌نام نباید بدون کارت ملی بمانند.

ژاله چیان با اشاره به اینکه برای کاهش مراجعات به دلیل شیوع کرونا اداره ثبت احوال آمادگی دارد به همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کننده ایستگاه سیار ارسال کند، تاکید کرد: این ایستگاه با تمام امکانات مورد نیاز برای انجام ثبت کارت به ادارات اعزام می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه این ایستگاه‌ها ثبت اطلاعات کارمندان و خانواده‌های آنها را انجام می‌دهند، بیان کرد: برای همه دستگاه‌های اداری، دانشگاه‌ها، شرکت‌های خصوصی و ارگان در صورت اعلام تمایل ایستگاه سیار اعزام می‌شود تا ثبت‌نام کارکنان و اطرافیان آنها را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در استان چهار ایستگاه سیار وجود دارد که براساس درخواست ادارات به صورت نوبتی اعزام و مستقر می‌شود، بیان کرد: تاکنون 11 دستگاه برای اعزام این ایستگاه درخواست داده‌اند که نوبت‌دهی برای اعزام انجام شده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول