اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

پنجمین دوره معرفتی ـ تشکیلاتی «اسلام ناب» افتتاح شد

مراسم افتتاحیه‌ پنجمین دوره‌ی معرفتی ـ تشکیلاتی «اسلام ناب» با هدف آموزشِ منظومه‌ی معارف اسلامی، مبتنی بر جهان‌بینی امامین انقلاب و با حضور ۵۰۰ دانشجوی برخط، برگزار شد.

پنجمین دوره معرفتی ـ تشکیلاتی «اسلام ناب» افتتاح شد

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه‌ پنجمین دوره‌ی معرفتی-تشکیلاتی «اسلام ناب» با هدف آموزشِ منظومه‌ی معارف اسلامی، مبتنی بر جهان‌بینی امامین انقلاب و با حضور ۵۰۰ دانشجوی برخط، برگزار شد.

دانشجوهای تشکیلاتی شرکت کننده در پنجمین دوره‌ی «اسلام ناب» قرار است به طور مجازی و در کلاس‌های برخط از ۱۴مرداد تا ۲۵مرداد ماه سالجاری با سرفصل‌های (مکتب امام خمینی _ اندیشه راهبردی انقلاب _ تفسیر برخی از سوره‌های قرآن _ رفتار تشکیلاتی _ میدان عمل) آشنا شوند.

محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن تشکر و قدردانی از هسته‌ی مرکزی برگزار کننده دوره‌ی مجازی "اسلام‌ناب" گفت: دوره شناخته شده اسلام‌ناب،دوره‌ای برای نقش‌آفرینی موثردر گام دوم انقلاب‌اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اسلام ناب را اسلام قیام و اسلام حرکت معنا کرد، اسلامی که گام نخست انقلاب اسلامی با تکیه برآن رقم خورد و امتداد آن در گام دوم نیازمند آشنایی جدی ما با مبانی عمیق و دقیق آن است و افزود: دوره‌ی معرفتی-تشکیلاتیِ "اسلام ناب" بستری را فراهم می‌کند تا ما با آنچه که امام راحل (ره) را به معنای واقعی کلمه برای امّت، امام کرد و امّت را با او همگام کرد، بیشتر آشنا شویم، زیرا "اسلام ناب" تببین کننده اصول فطری لایتغیر انقلاب اسلامی همچون عقلانیت، معنویت، عدالت، آزادی، برادری و غیره در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب است.

نیک‌روش «اسلام ناب» را اسلامی خواند که در آن خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی رقم می‌خورد و بیان داشت: معرفت بدون حرکت و تشکیلات و بدون آورده و ثمره‌ی عملیاتی ره به جایی نمی‌برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در مراسم افتتاحیه‌ی برخطِ پنجمین دوره‌ی دانشجویی "اسلام ناب" با تأکید چندین ساله‌ی اخیرِ رهبر انقلاب به دانشجویان مؤمن انقلابی بر سرمایه‌گذاری در تعمیق معارف دینی گفت: فهم عمیق‌تر و موثرتر از اسلامِ ناب لازمه‌ی میدان‌داری در جریان حق و برداشتن باری از دوش انقلاب اسلامی است.
 
حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: سلوک فردی هم از بستر انجام وظایف جمعی و اجتماعی می‌گذرد و افزود: رهبر انقلاب به بهترین وجه، سطوح توحیدی مکتب امام را تببین و تشریح فرموده‌اند.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور آشنایی با اندیشه و مبانی فکری و ادبیات رهبر انقلاب را، راه کمک به ولی‌فقیه خواند و بیان داشت: معارف اسلام برای عمل و کاربرد است و غیر از وظیفه ترویج و تببین، وظیفه تکلیف بر مجموعه‌ها و تشکیلات خود را داریم.
 
در پایان افتتاحیه هم مهدی گل‌محمدی مسئول پنجمن دوره‌ی دانشجویی «اسلام ناب» به بیان جزئیات دوره برای دانشجویان پرداخت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول