اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمل مصالح ساختمانی به باغات حیدره و امامزاده محسن(ع) ممنوع شد

شهردار مریانج گفت: در راستای حفظ کاربری باغات و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی، حمل هرگونه مصالح ساختمانی از سمت شهر مریانج به سمت باغات حیدره و امامزاده محسن(ع) ممنوع شد.

حمل مصالح ساختمانی به باغات حیدره و امامزاده محسن(ع) ممنوع شد

محسن معصوم‌علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تمهیدات شهرداری مریانج در راستای جلوگیری از تغییر کاربری باغات اظهار کرد: با توجه به اینکه باغات جاده حیدره وو امامزاده محسن(ع) در حریم شهر مریانج قرار دارند، این شهرداری برای مقابله با تغییر کاربری غیر قانونی آنها برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: دو راه اصلی دسترسی به این باغات از دو شهر همدان و مریانج است که شهرداری همدان در ابتدای این جاده از سمت انتهای چرمسازی، گیت کنترل خود را ایجاد کرده است.

شهردار مریانج تصریح کرد: در نهایت بر آن شدیم تا گیت کنترل حمل مصالح ساختمانی را در سه‌راهی مریانج به حیدره و امامزاده‌ محسن(ع) ایجاد کرده و از ورود موارد غیر مجار به باغات جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: یک راه فرعی نیز از سمت باغات بیدآباد (مابین شهر مریانج و شهرک الوند همدان) وجود  دارد که به صورت کلی راه را مسدود کرده‌ایم و هرگونه تردد خودرویی در این معبر امکانپذیر نیست.

معصوم‌علیزاده با اشاره به رفع مشکل روستائیان بالادست شهر مریانج، افزود: برای رفع مشکلات ساکنان روستاهای بالادست شهر به منظور حمل مصالح ساختمانی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: ساکنان این روستا برای حمل مصالح ساختمانی خود باید با در دست داشتن پروانه ساختمانی خود به بخشداری مراجعه کرده و برای هر تردد یک حواله ورود به این منطقه را دریافت کنند.

شهردار مریانج گفت: گشت‌زنی پلیس ساختمان شهرداری در باغات حریم شهر نیز افزایش داشته و به صورت هفتگی تخریب و جمع‎‌آوری مصالح ساختمانی باغات فاقد مجوز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با این روند کنترلی که در حال انجام است شاهد قطع شدن ساخت و سازهای غیر قانونی در باغات حریم شهر شویم تا کاربری این اراضی به صورت غیر قانونی تغییر نکند.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول