اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام 3هزار و 560 مورد نمونه‌گیری تشخیص کرونا در گچساران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 3هزار و 560نمونه از بیماران کرونا و مشکوک دریافت شد.

انجام 3هزار و 560 مورد نمونه‌گیری تشخیص کرونا در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  چهلمین و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا  به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست آرین غلامیان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 3هزار و 560 تست کرونا از بیماران  مبتلا و مشکوک به کرونا  تست دریافت شده است.

وی با بیان اینکه  شهروندان گچسارانی در سه مرحله غربالگری و ارزیابی شدند، گفت: در مرحله سوم  غربالگری  تعداد66هزار و  703نفر  افراد بالای 15 سال سن  ارزیابی شدند.

 وی ادامه داد: همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا در مرحله نخست تعداد ۱۰۸هزار و ۳۷نفر، در مرحله دوم ۹۱هزار و ۲۳۱نفر غربالگری شدند.

 غلامیان  با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا  تاکنون تعداد 869 مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت  اعلام شده است، ابراز کرد: از مجموع این تعداد460نفر آقا  و تعداد 404 نفر خانم در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع 869 مورد مبتلا به ویروس کرونا تعداد83نفر در مناطق  روستایی و تعداد 787 بیمار مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  ادامه داد: هم اکنون  32 بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهید رجایی و نفت گچساران بستری هستند که از این مجموع 23 بیمار در بیمارستان شهید رجایی و 9 بیمار در بیمارستان نفت بستری هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش آی.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

 غلامیان با اشاره به اینکه با توجه به اعمال محدودیت‌ها و سختیگری‌هایی که صورت گرفت روند مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان گچساران  همچنان قرمز است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول