اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در چادگان آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: دومین مرحله کمک‌های مؤمنانه شهرستان چادگان در سه مقطع زمانی انجام می‌شود که در مرحله اول 1200 اطعام بین نیازمندان شهرستان در شهرها و روستا انجام و 1600 بسته معیشتی نیز در روستاهای بخش مرکزی و چناررود توزیع شد.

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در چادگان آغاز شد

هیئت همدلی|به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، محمدعلی ملیانی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیج چادگان انجام‌ شده و برنامه‌هایی هم در دست اقدام وجود دارد، علی‌رغم مشکلاتی که بیماری کرونا برای کشور به وجود آورد و خیلی از آن‌ها هم جبران‌ناپذیر به نظر می‌رسد شاهد اتفاق‌های خوبی همچون همدلی‌ها، همراهی‌ها و رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در شهرستان بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان افزود: بسیج شهرستان چادگان با همدلی امام‌جمعه چادگان و همکاری خوب خیریه‌ها و مسؤولان با تشکیل قرارگاه کمک‌های مؤمنانه شهرستان چادگان در مرحله اول بیش از سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرد.

وی عنوان کرد: دومین مرحله کمک‌های مؤمنانه شهرستان چادگان در سه مقطع زمانی انجام می‌شود که در مرحله اول هزار و ۲۰۰ اطعام بین نیازمندان شهرستان در شهرها و روستا انجام شد و همچنین هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی نیز در روستاهای بخش مرکزی و چناررود توزیع شد.

ملیانی افزود: کمک‌های مؤمنانه در دو مرحله ماه محرم و آخر ماه صفر نیز در شهرستان چادگان انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان عنوان کرد: بیماری کرونا فرصت‌های خوبی برای بسیج فراهم کرد تا کارهای خیلی بزرگ توسط بسیج انجام شود، در روستاهای شهرستان چادگان شاهد بودیم که خیلی از نیروهای بسیجی به‌ صورت خودجوش در مسائل اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی وارد عرصه شدند.

وی بیان داشت: تلاش‌های زیادی در خصوص تهیه جهیزیه برای نیازمندان و نوعروسان انجام شد که با کمک خودیاری و سپاه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون ریال ۳ جهیزیه وسایل منزل تهیه و در اختیار سه زوج جوان در روستاهای بخش مرکزی قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول