اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از واحد تولیدی صنایع غذایی سجاد یکتا در زاهدان

بهره‌برداری از واحد تولیدی صنایع غذایی سجاد یکتا با سرمایه گزاری ۸۲ میلیارد ریال و ۱۵ واحد کارگاهی با سرمایه گذاری ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زاهدان انجام شد.

بهره‌برداری از واحد تولیدی صنایع غذایی سجاد یکتا در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز و با حضور ویدیو کنفرانس معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  یک واحد تولیدی صنایع غذایی و ۱۵ واحد کارگاهی در زاهدان به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت در آیین بهره برداری گفت: یک واحد تولیدی صنایع غذایی و ۱۵ واحد کارگاهی با سرمایه گزاری ۸۵ میلیارد ریال در زاهدان به بهره برداری رسید.

داود شهرکی گفت: کارخانه صنایع غذایی سجاد یکتا در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان ایجاد شده است.

وی میزان سرمایه گزاری این واحد تولیدی را ۸۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ماشین آلات این واحد داخلی و به ارزش ۲۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال می باشد.

شهرکی ظرفیت تولید این کارخانه را ۶ هزار تن انواع ماست،دوغ و شیر پاستوریزه عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح جهت ۱۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: صنایع کوچک و متوسط براساس مزیت و قابلیت های بومی و منطقه ای که دارا می باشند، بستر ساز توسعه صنعتی از طریق کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت، افزایش تولید ملی، رونق تولید، توسعه صادرات و در نهایت ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر گذارند.

شهرکی گفت: بیست و یکم مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک فرصت مناسبی است برای گرامیداشت جایگاه صنایع کوچک و متوسط، و با وجود کاستی ها و مشکلاتی که این روزها بیش از پیش آنها را احساس می کنیم، با عزم و اراده ای دوچندان برای کمک به رونق و جهش تولید و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول