اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)‌ در اراک باقی می‌ماند/ انعقاد قرارداد جدید ظرف 3 هفته آینده

استاندار مرکزی با بیان اینکه فرصتی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای شهر اراک می‌تواند داشته باشد، فرصت بسیار گران‌بهایی است، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌ در شهر اراک باقی می‌ماند.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)‌ در اراک باقی می‌ماند/ انعقاد قرارداد جدید ظرف 3 هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار، در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت فعالیت های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان اظهار کرد: شب گذشته پیرامون قرارگاه سازندگی خاتم گفت‌وگویی با شهردار اراک داشتیم، شهرداری اراک حدود 150 میلیارد تومان قرارداد با قرارگاه منعقد کرده که تا 500 میلیارد تومان قابلیت افزایش دارد و قرار شد حدود 50 تا 100 میلیارد تومان دیگر قرارداد جدید اضافه شود و به 250 میلیارد تومان برسد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی جدید برای شهر تعریف شده که این پروژه‌ها پس از تایید شورا به قرارگاه واگذار خواهد شد که لیست این طرح‌ها پس از نهایی شدن اعلام می‌شود.

استاندار مرکزی افزود: اکثریت اعضای شورای شهر موافق واگذاری پروژه‌ها به قرارگاه هستند، شهردار اراک قول داده ظرف دو تا سه هفته آینده قرارداد جدید با قرارگاه را منعقد کند.

 آقازاده گفت: فرصتی که قرارگاه خاتم برای شهر اراک می‌تواند داشته باشد، فرصت بسیار گران‌بهایی است، قرارگاه با شرایط خوبی آماده همکاری به شهر اراک است، 70 درصد قرارداد به صورت تهاتر و 30 درصد نقدینگی است که این در شرایطی که پیمانکاران به دلیل بی‌ثباتی قیمت‌ها انگیزه‌ای برای کار ندارد، فرصت خوبی است.

وی بیان داشت: با قاطعیت اعلام می‌کنم قرارگاه در اراک باقی خواهد ماند و گسترش طرح‌ها و پروژه‌ها را شاهد خواهیم بود.

در این دیدار استاندار مرکزی به همراه بهروز اکرمی معاون سیاسی استانداری، مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی با مدیر و کارکنان خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار دیدار و با اهدای شاخ گل از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول