اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اشک‌های دختربچه‌‌ فلسطینی که رژیم صهیونیستی پدر او را وادار به تخریب منزلشان کرد

برخی منابع خبری فیلمی از دختربچه‌ای‌ فلسطینی در حال اشک‌ریختن منتشر کردند که رژیم صهیونیستی شب گذشته پدر او را وادار به تخریب منزلشان کرد.

اشک‌های دختربچه‌‌ فلسطینی که رژیم صهیونیستی پدر او را وادار به تخریب منزلشان کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی، شامگاه روز دوشنبه، «ابراهیم صیبعه» شهروند فلسطینی ساکن در جنوب قدس را وادار به تخریب منزلش کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه اینکه این خانه مجوز ندارد، و با تهدید پدر این خانواده فلسطینی به پرداخت جریمه سنگین، او را وادار به تخریب منزلش کردند.

این دختربچه فلسطینی در حالی که شاهد تخریب منز‌لشان است، فریاد می‌زند: «دست نگه‌دارید، دست‌نگه‌دارید. کافی است، کجا باید برویم؟». او در ادامه این جمله را تکرار می‌کند: «حسبی‌الله ونعم الوکیل، پروردگارمان از آنها انتقام خواهد گرفت».

این هفتمین خانه‌ای است که رژیم صهیونیستی طی یک هفته آن را در قدس اشغالی ویران می‌کند.

پیشتر، دفتر هماهنگی امور حقوق‌بشر سازمان ملل متحد (اوچا) در گزارشی مکتوب در خصوص تخریب و مصادره ساختمان‌های متعلق به فلسطینیان اعلام کرده بود که این ساختمان‌ها به بهانه «عدم برخورداری از مجوز ساخت مقامات اسرائیلی» تخریب می‌شوند.

در گزارش سازمان ملل اشاره شده بود که عملیات تخریب ضمن واردن کردن خسارت به حدود ۱۴۰ نفر، باعث شده است ۲۵ شخص دیگر از منطقه مهاجرت کنند.

به گفته نهادهای حقوقی فلسطینی، بین‌المللی و اسرائیلی، رژیم صهیونیستی عمدا تعداد مجوزهای ساخت خود به شهروندان فلسطینی ساکن در قدس شرقی و مناطق «ج» در کرانه باختری را کاهش داده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول