اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

116 بیمار بدحال در مراکز درمانی البرز بستری هستند/4 نفر جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در استان البرز با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 89 بیمار در بیمارستان‌های البرز بستری شدند، یادآور شد: 116 بیمار بستری در مراکز درمانی بدحال هستند.

116 بیمار بدحال در مراکز درمانی البرز بستری هستند/4 نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اباین اینکه نباید شیب نزولی شیوع بیماری باعث شود که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شویم، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 89 بیمار با علائم کرونا ویروس در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه تا به امروز حدود 13 هزارو 713 البرزی، مشکوک، محتمل و قطعی کوید-19 بوده اند، اظهار کرد: بیش از 12 هزار نفر به صورت قطعی مبتلا به ویروس کرونا بودند.

کریم با اشاره به اینکه 540 نفر مشکوک و قطعی بیماری در مراکز درمانی استان بستری هستند، ادامه داد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۷۶ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۹ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

به گفته این مقام مسؤول 107 بیمار جوان کمتر از 50 سال در بیمارستان‌های البرز بستری هستند، اضافه کرد: تعداد بیماران بستری بدحال نیز 116 مورد اعلام شده است.

کریم یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به ۸۱۴ نفر رسید .

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول