اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونایی ارزیابی می‌شود

معاون فرماندار کاشان گفت: برخی از بانک‌های خصوصی عملکرد بهتری نسبت به بانک‌های دولتی در پرداخت تسهیلات کرونایی داشته‌اند.

عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونایی ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسعود خاندایی مسعود خاندایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از مجموع  هزار و ۲۶ نفر متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، تا ۱۹ مرداد ماه تنها ۷۴ نفر، یعنی ۷ درصد، موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند، اظهار کرد: این میزان پرداختی، صرفاً از سوی بانک‌های خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری محقق شده است.

معاون فرماندار کاشان، با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال باید تسهیلات بدون ضامن و تنها با دریافت یک فقره چک یا سفته از متقاضی پرداخت شود.

وی همه متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی را از اصناف و کسبه شهر دانست و افزود: بانک‌های عامل با نگاه کمک به مشاغل آسیب‌دیده و باهدف رفع مشکلات پیش روی صنوف و با تسهیل‌گری و برابر مقررات ابلاغی نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

خاندایی با اشاره به دریافت گزارشات از نارضایتی مردم از بانک‌ها خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری شهرستان با حضور فرماندار ویژه کاشان و مدیران بانک‌ها در هفته آتی بررسی و نتیجه اقدامات اطلاع‌رسانی عمومی می‌شود ولی آنچه تاکنون مسلم است برخی از بانک‌های خصوصی عملکرد بهتری نسبت به بانک‌های دولتی در پرداخت تسهیلات کرونایی داشته‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان در پایان از مردم و کسبه درخواست کرد حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به تکمیل اطلاعات و مدارک خود در بانک‌های عامل اقدام کنند و چنانچه مشکلاتی در این خصوص داشتند به مسؤولان ذی‌ربط اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۱۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول