اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پرداخت اضافه کاری کادر درمان آذربایجان‌غربی

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشت و درمان که به صورت شرکتی فعالیت دارند، به روز است و در آخرین پرداختی همراه با حقوق تیرماه اضافه‌کاری تیرماه نیز پرداخت شده است.

پرداخت اضافه کاری کادر درمان آذربایجان‌غربی

سید اکبر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه،درباره اضافه کاری پرستاران و نیروهای  بهداشتی شرکتی، اظهار داشت: اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی به روز است و در آخرین پرداختی همراه با حقوق تیرماه اضافه‌کاری تیرماه نیز  پرداخت شده است و تمام پرستاران رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه  در حال حاضر اضافه کاری اسفند ۹۸ را دریافت کرده‌اند.

وی درباره کارانه نیروهای شرکتی بیان کرد: اگر دانشگاه همزمان با حقوق پرداختی کارانه داشته باشد، همانند سایر پرسنل، کارانه نیز به نیروهای شرکتی پرداخت می‌شود اما اگر دانشگاه در اواسط ماه کارانه پرداخت کند به دلیل اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهانه فقط یک فایل از شرکت‌ها قبول می‌کند و بعد از پرداخت حقوق، هیچ فایلی تا حقوق ماه بعد قبول نمی‌کند،کارانه مربوطه در حقوق بعدی جبران می‌شود و تاخیر در پرداختی کارانه نیروهای شرکتی مشابه تاخیر کارانه سایر پرسنل است.

سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درباره قراردادهای ۸۹ روزه، افزود: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به استناد بند ۱۰ از مصوبات پنجمین ستاد ملی کرونا، از بین حدود هزار و ۲۰۰ ثبت نام کننده در رشته‌های مختلف، با توجه به اعلام نیاز از طرف بیمارستان‌ها ۱۵۲ نفر را در رشته گروه پرستاری ، فوریت های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی به صورت قرارداد ساعتی ۸۹ روزه به کارگیری کرده است.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به بند ۷ از مصوبات دومین اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امکان تمدید قرارداد آنان فراهم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول