اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روحانی می‌خواست از سد نمرود برای سرخه حق‌آبه بگیرد!

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: بر خلاف شایعات سد نمرود حق‌آبه شرب ندارد؛ البته رئیس‌جمهوری تلاش کرده بود تا برای سرخه حق‌آبه بگیرد که موفق نشد.

روحانی می‌خواست از سد نمرود برای سرخه حق‌آبه بگیرد!

اردشیر مطهری امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار با اشاره به جلسه خود با مدیرعامل بانک ملی اظهار کرد: سد نمرود برای منطقه ما بسیار حائز اهمیت بوده و حق‌آبه این سد کشاورزی و ۹۰ میلیون مترمکعب آن، حق‌آبه گرمسار است.

او گفت:‌ بر خلاف شایعات اصلاً این سد حق‌آبه شرب ندارد که بخواهند به تهران بدهند؛ البته رئیس‌جمهوری تلاش کرده بود تا برای سرخه حق‌آبه بگیرد که موفق نشد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اظهار کرد: در نهایت به آنها هم در پایین‌دست سد یعنی بعد از سد مجوز داده شد تا چاه بزنند و از چاه برای سرخه آب ببرند.

مطهری گفت:‌ چون تهرانی‌ها منافعی در این سد ندارند و این سد در حوزه آنها قرار دارد، تلاش چندانی نکرده‌اند و باید انرژی بیشتری بگذاریم.

او گفت: تاکنون با مدیران زیادی در این رابطه جلسه داشته‌ایم؛ دیشب هم با مدیرعامل بانک ملی دیدار و گفت‌وگو داشتیم و از او خواستیم تسهیلات لازم را در اختیار شرکت آبفا قرار دهد و خوشبختانه موافقت شد و گره‌های این سد در حال باز شدن است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس اضافه کرد: تاکنون از وزارت نیرو اعتباراتی دریافت کرده، از بانک دولتی دیگری نیز قول تسهیلات را گرفته‌ایم و بانک ملی نیز پای کار آمده است. مطهری بیان کرد: همچنان پیگیر کارها هستیم تا سد نمرود تکمیل شود و ظرفیت آب‌گیری آن مورداستفاده کامل قرار گیرد.

انتهای پیام/74003/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول