اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انعقاد ۱۵۰ تفاهم‌نامه برای کاهش اوج بار برق تابستانی در گرمسار

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۵۰ تفاهم‌نامه به‌منظور کاهش اوج بار تابستانی با مشترکان برق شهرستان گرمسار منعقد شده است.

انعقاد ۱۵۰ تفاهم‌نامه برای کاهش اوج بار برق تابستانی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمد موسوی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار اظهار کرد: بالغ‌بر ۸۰ درصد انرژی مصرفی این شهرستان، صرف بخش‌های تولیدی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که ۷۰ درصد انرژی مصرفی گرمسار در بخش صنعت و ۱۱ درصد در کشاورزی استفاده می‌شود، افزود: ۲۴ درصد انرژی استان سمنان در این شهرستان توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این‌که برای گذر از پیک بار تابستانی، همکاری مشترکان، به‌ویژه اشتراک‌های صنعتی، نقش تأثیرگذاری دارد، تصریح کرد: ۱۵۰ تفاهم‌نامه به‌منظور کاهش پیک بار تابستانی با مشترکان شهرستان گرمسار منعقد شده و ۵۰ درصد مشارکت در کاهش پیک بار، مربوط به همکاری اشتراک‌های این شهرستان است. 

موسوی‌زاده با عنوان این‌که در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان گرمسار در سال گذشته، قریب ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت پذیرفته است، ادامه داد: برای امسال هم، ۱۴۰ میلیارد ریال بودجه برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان، پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار در این نشست ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته صنعت توزیع برق در عرصه خدمت‌رسانی اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی برای توسعه زیرساخت‌های بخش برق در این شهرستان به اجرا درآمده و این مهم کار خطیری به شمار می‌رود.

سعید متقی با تأکید بر این‌که در وظیفه خطیر خدمت‌رسانی، باید دوشادوش یکدیگر و در کنار هم، خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کنیم، تصریح کرد: به‌منظور توسعه ظرفیت‌های اقتصادی، نقش صنعت برق، کلیدی است و تلاش‌های ارزنده‌ای که در این زمینه به انجام رسیده، در خدمت شایسته به مردم متجلی می‌شود.

در این دیدار، معاون مالی و پشتیبانی، مدیران دفاتر حراست و روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان و مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول