اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۹۹ ترانس برق در قرچک نصب شده است

مدیر برق منطقه‌ای شهرستان قرچک گفت: سال گذشته نصب ۹۹ ترانس در محل‌های مختلف شهرستان برای همسازی و ایجاد توازون انجام شده تا در حوزه خانگی و صنعت مشکلی به وجود نیاید.

۹۹ ترانس برق در قرچک نصب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مجید خانی مدیر برق منطقه برق شهرستان قرچک صبح امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۵ ترانس برق در بخش عمومی شهرستان برای ایجاد توازن نصب شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته در شهرستان قرچک  ۲ هزار و ۳۳۶ اشتراک به مشترکان ما اضافه شده و در سال جاری و پنج ماه اول سال یک‌هزار و ۷۵۰ اشتراک اضافه شده است که اضافه شدن مشترکان باعث افزایش مصرف می‌شود.

مدیر برق منطقه‌ای قرچک در خصوص نصب ترانس در منطقه افزود: نصب ترانس در محل‌های مختلف شهرستان در راستای اقدامات زیر ساختی انجام می‌شود و در حوزه خانگی و صنعت مشکلی بوجود نمی‌آید و در سال گذشته و امسال ۹۹ ترانس برق نصب شده است.

خانی تصریح کرد: در هزینه‌های عمرانی مدیریت برق منطقه ۹ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد خاموشی‌هایی که در سال ۹۸ داشتیم ۶ هزار و ۳۰۹ مورد یک تا ۹۰ دقیقه‌ای بوده که میانگین خاموشی صورت گرفته در شهرستان قرچک ۲۳ دقیقه بوده است.

مدیر برق منطقه‌ای قرچک اضافه کرد: در سال قبل ۱۲ درصد رشد  افزایش مصرف داشتیم و با توجه به خرید و فروش‌های انجام گرفته در ۵ ماهه اول سال  ۸ درصد نیز به میزان  مصرف اضافه شده است.

خانی یادآور شد: در شهرستان قرچک ۱۱۶ هزار مشترک داریم که از مدیریت برق منطقه خدمات دریافت می‌کنند و هدف اصلی خدمات رسانی به مردم است.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم در ۵ ماه اخیر متأسفانه ۱۰ نفر از پرسنل مدیریت برق منطقه مبتلا به بیماری ویروس کوید ۱۹ شدند ولی خدمات رسانی به مردم کم نشده است و با توجه به موضوعات مطرح شده با حجم کار و انتقال انرژی، رضایت‌مندی نسبی در بین مشترکان به وجود آوردیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول