اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

معرفی دانشجویان جدیدالورود اگر به آذرماه برسد قاعدتاً امکان برگزاری ترم اول را نداریم

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:اگر تا آخر مهرماه دانشجویان جدید الورود به دانشگاه معرفی شوند می‌توانیم ترم اول را با تعدادی از دروس برگزار کنیم؛ اما اگر معرفی دانشجویان کمی دیرتر و به آذر ماه برسد قاعدتاً امکان برگزاری ترم اول را نخواهیم داشت.

معرفی دانشجویان جدیدالورود اگر به آذرماه برسد قاعدتاً امکان برگزاری ترم اول را نداریم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آخرین اخبار از کنکور سراسری نشان از پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعویق یک ماهه آزمون و واکنش وزارت علوم به این پیشنهاد حکایت دارد.

کنکور سراسری ۹۹، یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱ نفر داوطلب دارد و قرار بود در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه در سه هزار حوزه امتحانی برگزار شود.

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره به تعویق افتادن کنکور سراسری و نحوه ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه، گفت: کار دانشگاه زمانی شروع می‌شود که دانشجویان به دانشگاه معرفی شوند. 

*معرفی دانشجویان جدیدالورود اگر به آذرماه برسد امکان برگزاری ترم اول را نداریم/شروع کلاس‌ها از ترم دوم

وی افزود: اگر تا آخر مهرماه دانشجو به دانشگاه معرفی شود می‌توانیم ترم اول را با تعدادی از دروس به صورت فشرده برای دانشجویان برگزار کنیم؛  اما اگر معرفی دانشجویان کمی دیرتر و به آذر ماه برسد قاعدتاً امکان برگزاری ترم اول را نخواهیم داشت و باید کلاس‌ها را از ترم دوم آغاز کنیم که مشکلاتی برای دانشگاه بوجود خواهد آورد. 

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ادامه گفت: با تاخیر حضور دانشجویان قطعاً برنامه‌های دانشگاه از جمله وضعیت خوابگاه‌ها و کلاس‌ها با مشکل مواجه می‌شود؛ البته درنهایت باید ببینیم تصمیم وزارت علوم چیست و طبق تصمیم این وزارتخانه عمل کنیم. 

معتمدی افزود: ظرفیت دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه طبق سال‌ گذشته حدود ۱۸۰۰-۱۵۰۰ نفر است و هیچ تفاوتی نکرده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول