اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

2 پروژه ورزشی نیمه تمام در کردستان به بخش خصوصی واگذار شد

اسناد واگذاری ساخت و بهره‌برداری دو طرح ورزشی به بخش خصوصی در کردستان امضا شد.

2 پروژه ورزشی نیمه تمام در کردستان به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سند واگذاری دو پروژه ورزشی بخش دولتی به بخش خصوصی در قالب ماده 27 شامل چمن مصنوعی استقلال سنندج و پیست اسکی بیجار با حضور استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دو سرمایه گذار امضا شد.

بیژن ابراهیمی سرمایه‌گذار پیست اسکی بیجار هم در این نشست با بیان اینکه بار توسعه و اشتغال در کشور نباید فقط بر دوش دولت باشد، اظهار کرد: بخش خصوصی هم باید در این زمینه ورود پیدا کند که البته این مهم نیازمند حمایت بخش دولتی و تحقق وعده های آنان است.  

 وی افزود: منطق سرمایه‌گذاری برای سوددهی این است که روی یک مجموعه کار شود، بنابراین هدف گذاری ما این است که در کنار پیست اسکی، پیست موتورسواری و هتل ورزش را هم در بیجار راه‌اندازی کنیم.  

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری 8 میلیارد و 800 میلیون تومانی در این پروژه براساس برآورد سال گذشته پیمانکار بوده و الان با توجه به نرخ تورم و افزایش قیمت ها نیاز به ١۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

بیجار شهر بی هتل

وی در ادامه با بیان اینکه امکان اقامت برای افراد و گردشگرانی که بخواهند از این پیست استفاده کنند در بیجار وجود ندارد، عنوان کرد: شهر بیجار هتل ندارد ایجاد چنین ظرفیتی برای اقامت گردشگران و افرادی که بخواهند از پیست استفاده کنند ضروری است.

کاظم مفاخری سرمایه‌گذار زمین چمن استقلال سنندج هم با بیان اینکه در حمایت از تیم بانوان وچان به وعده‌های خود عمل کردیم، اظهار کرد: خوشبختانه این تیم آوازه‌ای برای استان شد و توانست موفقیت خوبی را برای استان کسب کند.

وی گفت: مسئولان به وعده هایی که به بخش خصوصی می دهند باید عمل کنند اما در این زمینه هنوز شاهد برخی کم کاری ها هستیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول